Menu

Rowenta jest znaną marką od 1909 roku.
Oto najważniejsze punkty w naszej historii.

od 1884 roku do lat 60. XX w.Początki marki

W 1884 roku Robert Weintraud, przemysłowiec z Offenbach, założył firmę Weintraud & Co GmbH, która produkowała artykuły biurowe, przybory do palenia tytoniu, lampy i zegary.

Robert Weintraud Photography

Robert Weintraud

1909

W grudniu 1909 roku utworzył nazwę marki Rowenta, dla której inspiracją było jego imię i nazwisko.

Rowenta szybki rozwój dziękiunikalnemu designowii wysokiej jakości produktów.

unikalnemu designowi
i wysokiej jakości produktów.
Z powodzeniem wprowadza na rynek nowe produkty

artykuły gospodarstwa domowego, wyposażone w najnowocześniejsze technologie.

  • Pierwsze
    żelazka

  • Pierwsze
    żelazka

  • Pierwsze
    żelazka

1949

Wprowadzenie na rynek pierwszego żelazka z termostatem i ceramicznymi elementami grzewczymi.
Wtedy też powstało nowe logo.

od lat 60. XX wieku do pierwszej dekady XXI w.Nastawienie na innowacyjność

  • KG-22 cafetiere

    KOD: KG-22

    Więcej informacji

    Rowenta wprowadza produkt, który staje się bestsellerem: ekspres do kawy KG-22. Lepiej znany pod nazwą Filtermatic ekspres KG-22 jest wyposażony w podgrzewaną podstawę, dzięki której kawa pozostaje ciepła. Niezwykle łatwy w obsłudze ekspres KG-22 swój sukces zawdzięcza wyjątkowo szybkiej pracy jak na tamte czasy (litr kawy w ciągu zaledwie kilku minut) oraz prostej pomarańczowo-białej obudowie, która wygląda stylowo na każdym stole. W ciągu zaledwie 8 lat sprzedano aż 1,1 miliona egzemplarzy!

  • PIERWSZE ODKURZACZE ROWENTA

    Więcej informacji

    W latach 70. XX wieku Rowenta zyskała opinię marki dbającej o szczegóły, jakość i elegancję. Jako preferowany producent sprzętu gospodarstwa domowego rozszerzyła swoją ofertę o pierwsze odkurzacze: odkurzacze pionowe, froterki i parownice. Dzięki ciągłemu rozwojowi marka Rowenta staje się synonimem innowacji technologicznych i wysokich parametrów pracy.

  • LEKKIE ODKURZACZE

    Więcej informacji

    W 1976 roku Rowenta wprowadza na rynek pierwszy odkurzacz typu „wszystko w jednym”: jest to model o nazwie Bully. Odkurza zarówno wodę, jak i kurz (wciąga wodę, ale nie pierze). Każdy szczegół dopracowano z myślą o maksymalizacji walorów praktycznych: odkurzacz pionowy, duża pojemność, 5 kółek obracających się we wszystkich kierunkach, duża siła ssania i wbudowana technologia ograniczająca hałas. Tak rozpoczęła się rewolucja w dziedzinie odkurzaczy! Mocniejsze niż kiedykolwiek pierwsze odkurzacze stają się flagowymi produktami marki Rowenta. Następnie firma skoncentrowała się na bardziej eleganckim i lżejszym wzornictwie.

  • DEBIUT W DZIEDZINIE URZĄDZEŃ DO PIELĘGNACJI

    Więcej informacji

    Poza innymi działaniami, Rowenta inwestuje w przeżywającą rozkwit branżę urządzeń do pielęgnacji. Pierwsza elektryczna szczoteczka do zębów marki pozostaje niemieckim bestsellerem przez wiele lat. Wzornictwo, technologia i wysokie parametry to hasła opisujące produkty marki Rowenta – właśnie tak widziałby je założyciel firmy.

  • ROWENTA NA NOWO DEFINIUJE PRASOWANIE

    Więcej informacji

    Z początkiem lat 90. XX wieku Rowenta wprowadziła na rynek profesjonalne żelazka DE800 i DM800, które zyskały miano legendarnych i stały się wielkim sukcesem marki. Nie ustając w opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań, w 1991 roku Rowenta zaprezentowała żelazko Surfline. Wraz z nim pojawiła się kolejna innowacja: system „Heat and Steam”, który zapewnia stały dopływ ciepła i pary, bez konieczności czekania na ponowne nagrzanie się żelazka.

  • STYLIZACJA WŁOSÓW

    Więcej informacji

    Urządzenia do stylizacji włosów stały się nowym trendem w latach 90. XX wieku. Chęć podążania za modą budzi się w konsumentach w coraz młodszym wieku, a młodzi dorośli chcą mieć takie fryzury, jak ich ulubieni celebryci. Dzięki podejściu ukierunkowanemu na konsumenta, na podstawie badań i obserwacji globalnych trendów w modzie (proste włosy, oszałamiające loki, naturalnie wysuszone włosy), Grupa opracowuje pełną gamę półprofesjonalnych urządzeń do stylizacji włosów.

  • DYMBO

    Więcej informacji

    W 1994 roku Rowenta opracowuje Dymbo, pierwszy kompaktowy odkurzacz. Można nosić go na ramieniu, a parametrami pracy dorównuje większym modelom. Problem z odkurzaniem trudno dostępnych kątów? W 1997 roku z odsieczą przychodzi trójkątny kształt ssawki z systemu Delta.

  • NOWA STOPA LASER

    Więcej informacji

    Rowenta opracowuje nową stopę żelazka o nazwie Laser, która jest niezwykle mocna dzięki nowemu procesowi utwardzania stali nierdzewnej. System otworów umożliwiających koncentrację i rozprzestrzenianie pary wodnej ułatwia prasowanie.

  • ODKURZACZ BEZWORKOWY INFINIUM

    Więcej informacji

    Nazwany Infinium bezworkowy odkurzacz marki Rowenta jest kwintesencją mocy, technologii i stylu. Projektant, Dick Powell, skoncentrował się na tym, aby cechy odkurzacza były widoczne na pierwszy rzut oka. Charakteryzujący się płynnymi liniami od pokrywy aż po ssawkę Delta Active i przezroczystym, wyjmowanym zbiornikiem, odkurzacz Infinium jest wyposażony w technologię Air Force System inspirowaną branżą lotniczą. Za sprawą swojej mocy i futurystycznego wyglądu wyróżnia się w każdym aspekcie.

rozwójROWENTA MIĘDZYNARODOWA MARKAobecna i doceniona na całym świecie

Rowenta zrobiła trwałe wrażenie na wymagających klientach, których urzekła jakość i innowacyjność produktów marki.

Od początku XXI wieku do dziśRowenta potwierdza swoje wartości

  • Wzornictwo

  • Rowenta wyróżnia sięwzornictwemswoich produktów.

    wzornictwem
    swoich produktów.

    Ponadto firmanawiązuje współpracę z wiodącymi markami.

    nawiązuje współpracę
    z wiodącymi markami.

    Jej produkty sąobecnew kluczowych miejscach i na najważniejszych imprezach.

    obecne
    w kluczowych miejscach i na najważniejszych imprezach.
    • W
      2004
      Rowenta zostaje wyróżniona za gamę Brunch, stworzoną we współpracy z projektantem Jasperem Morrisonem.
    • Od
      2006
      Rowenta współpracuje z Elite Model Look, aby zaoferować gamę ekskluzywnych produktów do stylizacji włosów.
    • W
      2008
      Rowenta angażuje się w to duże wydarzenie ze świata mody. Najlepsi styliści na zapleczu korzystają z produktów marki Rowenta.
    • W
      2012
      po pięciu latach badań prowadzonych we współpracy z marką L'Oréal do salonów zostaje wprowadzona prostownica Steampod.
  • Ekoetykiety

  • Rowenta dąży do minimalizacjiszkodliwego wpływu swoich produktów na środowisko przy zachowaniu niezmiennie wysokiego poziomu parametrów pracy

    szkodliwego wpływu
    swoich produktów na środowisko przy zachowaniu niezmiennie wysokiego poziomu parametrów pracy

    Wyzwanie na miaręambicji marki

    ambicji marki
    • W

      2012
      na rynek wchodzi linia Rowenta Eco Intelligence, której celem jest zmniejszenie zużycia energii przy utrzymaniu wysokich parametrów.
    • Rowenta współpracuje z organizacją WWF przy tworzeniu gamy chroniącej środowisko w ramach całego cyklu życia produktów.
  • Łatwość użytkowania

  • Rowenta inwestuje w badanianad nowymi produktami,które gwarantowałyby optymalną łatwość użytkowania bez kompromisów w zakresie rezultatów.

    nad nowymi produktami,
    które gwarantowałyby optymalną łatwość użytkowania bez kompromisów w zakresie rezultatów.
    • Przez
      15 lat
      Rowenta pracowała nad zmniejszeniem hałasu emitowanego przez produkty marki z każdej kategorii.
    • Suszarka do włosów Rowenta Silence AC Sensor, emitująca pięciokrotnie mniejszy hałas dla większego komfortu użytkowania, weszła na rynek w roku
      2011
    • Silence Force Extreme, pracujący z głośnością 62 dB(A) „najcichszym odkurzaczem” na rynku.
    • Silence Steam. Nazwa nowego generatora pary marki Rowenta nadaje ton, generując o 15 decybeli mniejszy hałas.
    • W
      2013
      produkty z linii Soft Extreme zapewniły bezbolesną depilację. Volum'24 Respectissim nadaje fryzurze objętość na cały dzień i pielęgnuje włosy.

2014TECHNOLOGIA, KTÓRA ULEPSZA TWOJE ŻYCIE

 

Nowy wizerunek, który podkreśla rodowód marki: upiększanie życia za sprawą wysoko wydajnych technologii zapewniających perfekcyjne rezultaty.

Porównaj