Instrukcje obsługi i najczęściej zadawane pytania Smart Force Extreme
Nr referencyjny : RR7145WH
Voir les documents liés
Dokumentacja
Voir les questions les plus fréquentes
FAQ
Nie należy odkurzać mokrych powierzchni, żadnych płynów, gorących substancji (niedopałki, żar), bardzo drobnych substancji (tynk, cement, pył itp.), dużych i ostrych odpadów (szkło), produktów niebezpiecznych (rozpuszczalniki, środki ścierne, itp. ), produktów żrących, (kwasy, środki czyszczące, itp.), produktów łatwopalnych i wybuchowych (na bazie oleju lub alkoholu).
Stację ładującą należy umieścić przy ścianie na płaskiej powierzchni w miejscu, w którym robot będzie mógł do niej swobodnie dotrzeć.
Miejsce to musi być wolne od jakichkolwiek przeszkód, w tym dywanów. Należy pozostawić co najmniej po 1,5 metrze wolnego miejsca po obu stronach stacji oraz minimum 2 metry wolnego miejsca z przodu stacji. Jeśli stacja zostanie ustawiona w rogu lub trudno dostępnym miejscu, robot odkurzający nie będzie mógł do niej dojechać.
Przewód stacji ładującej należy umieścić wzdłuż ściany.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w instrukcji obsługi.
Miejsce to musi być wolne od jakichkolwiek przeszkód, w tym dywanów. Należy pozostawić co najmniej po 1,5 metrze wolnego miejsca po obu stronach stacji oraz minimum 2 metry wolnego miejsca z przodu stacji. Jeśli stacja zostanie ustawiona w rogu lub trudno dostępnym miejscu, robot odkurzający nie będzie mógł do niej dojechać.
Przewód stacji ładującej należy umieścić wzdłuż ściany.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w instrukcji obsługi.
Stacja ładująca powinna być stale podłączona do zasilania (funkcja automatycznego ponownego ładowania nie zostanie aktywowana, jeśli stacja ładująca będzie wyłączona).
Tak, robot jest wyposażony w czujniki wykrywające schody i dziury.
Niemniej, w niektórych sytuacjach czujniki mogą nie być wystarczająco efektywne. Na działanie czujników mogą mieć wpływ zakrzywione krawędzie schodów, dywany leżące obok schodów, śliskie powierzchnie oraz przeszkody.
Niemniej, w niektórych sytuacjach czujniki mogą nie być wystarczająco efektywne. Na działanie czujników mogą mieć wpływ zakrzywione krawędzie schodów, dywany leżące obok schodów, śliskie powierzchnie oraz przeszkody.
Przed włączeniem robota odkurzającego należy upewnić się, że podłoga jest wolna od przeszkód, takich jak przewody zasilające, ubrania lub inne potencjalnie niebezpieczne obiekty, które mogą spowodować uszkodzenie robota lub inne niepożądane zdarzenia.
Tak, robota można ładować w stacji dokującej, nawet gdy jego przełącznik zasilania jest wyłączony.
Sprawdź, czy przełącznik znajdujący się na spodniej części odkurzacza znajduje się w położeniu „ON”.
Należy to robić po każdym sprzątaniu. Uszczelki pojemnika na kurz należy wytrzeć szmatką.
Zaleca się czyszczenie szczotki centralnej co najmniej raz w tygodniu.
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Zaleca się czyszczenie filtra co najmniej raz w tygodniu.
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Konieczne jest regularne czyszczenie kółek w celu usunięcia zaplątanych włosów, sierści oraz nitek.
Zaleca się wycieranie czujników i złączy ładowania (robota i stacji ładującej) suchą ściereczką co tydzień.
Przed przystąpieniem do czyszczenia czujników i złączy ładowania należy wyłączyć robota.
Przed przystąpieniem do czyszczenia czujników i złączy ładowania należy wyłączyć robota.
Do czyszczenia robota odkurzającego nie wolno używać detergentów.
Niektóre części można myć wodą, inne należy przecierać tylko suchą szmatką. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Niektóre części można myć wodą, inne należy przecierać tylko suchą szmatką. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Zaleca się wymianę filtra drobnego pyłu oraz filtra piankowego co 6 miesięcy.
Szczotki boczne należy wymieniać do 6 miesięcy.
Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. Aby uniknąć zagrożenia, należy odłączyć kabel i ładowarkę i zanieść do naprawy do autoryzowanego punktu serwisowego.
Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. Aby uniknąć zagrożenia, nie należy dotykać styków. Należy odłączyć stację ładującą i zanieść do naprawy do autoryzowanego punktu serwisowego.
Należy sprawdzić:
Czy pojemnik na kurz nie jest zapełniony.
Czystość filtrów.
Czy otwór ssący w spodniej części robota odkurzającego nie jest zablokowany.
Czy pojemnik na kurz nie jest zapełniony.
Czystość filtrów.
Czy otwór ssący w spodniej części robota odkurzającego nie jest zablokowany.
Możliwych jest kilka przyczyn:
• Jeśli robot nie rozpoczął sprzątania od stacji dokującej, nie wróci do niej. W tym przypadku robot wróci do punktu, w którym rozpoczął sprzątanie.
• Jeśli robot odkurzał w trybie Spot, wróci do punktu, w którym rozpoczął sprzątanie.
• W przypadku podniesienia robota, a następnie opuszczenia z powrotem na podłogę robot spróbuje się przemieścić. Jeśli to się nie uda, wróci do punktu początkowego.
• Jeśli robot nie rozpoczął sprzątania od stacji dokującej, nie wróci do niej. W tym przypadku robot wróci do punktu, w którym rozpoczął sprzątanie.
• Jeśli robot odkurzał w trybie Spot, wróci do punktu, w którym rozpoczął sprzątanie.
• W przypadku podniesienia robota, a następnie opuszczenia z powrotem na podłogę robot spróbuje się przemieścić. Jeśli to się nie uda, wróci do punktu początkowego.
Sprawdzić następujące elementy:
• Stacja ładująca nie może znajdować się na dywanie.
• Stacja ładująca nie może być wystawiona na działanie promieni słonecznych ani nie może znajdować się blisko źródła ciepła.
• Należy upewnić się, że po bokach i z przodu stacji dokującej jest odpowiednio dużo wolnego miejsca (zgodnie z zaleceniami przedstawionymi w instrukcji obsługi).
• Upewnić się, że wtyczka jest prawidłowo podłączona do stacji ładującej.
• Upewnić się, że kabel ładujący jest podłączony do zasilania.
• Upewnić się, że wokół stacji ładującej nie ma żadnych przeszkód.
• Upewnić się, że w pobliżu terminali stacji ładującej nie ma żadnych obiektów.
• Upewnić się, że stacja ładująca jest włączona (wskaźnik LED ma kolor zielony).
Jeśli po sprawdzeniu tych elementów robot nadal nie może znaleźć stacji bazowej, należy skontaktować się z punktem naprawy.
• Stacja ładująca nie może znajdować się na dywanie.
• Stacja ładująca nie może być wystawiona na działanie promieni słonecznych ani nie może znajdować się blisko źródła ciepła.
• Należy upewnić się, że po bokach i z przodu stacji dokującej jest odpowiednio dużo wolnego miejsca (zgodnie z zaleceniami przedstawionymi w instrukcji obsługi).
• Upewnić się, że wtyczka jest prawidłowo podłączona do stacji ładującej.
• Upewnić się, że kabel ładujący jest podłączony do zasilania.
• Upewnić się, że wokół stacji ładującej nie ma żadnych przeszkód.
• Upewnić się, że w pobliżu terminali stacji ładującej nie ma żadnych obiektów.
• Upewnić się, że stacja ładująca jest włączona (wskaźnik LED ma kolor zielony).
Jeśli po sprawdzeniu tych elementów robot nadal nie może znaleźć stacji bazowej, należy skontaktować się z punktem naprawy.
Można wykonać następujące czynności:
• Wyłączyć, a następnie włączyć główny włącznik zasilania.
• Odłączyć kabel i ponownie podłączyć go do stacji ładującej.
• Upewnić się, że złącza ładowania i okienka czujników nie są zablokowane, a następnie wytrzeć korpus urządzenia i stację ładującą suchą szmatką. Przed przystąpieniem do czyszczenia należy wyłączyć robota oraz główny wyłącznik zasilania.
• Sprawdzić, czy w pobliżu stacji ładującej nie znajdują się obiekty odbijające światło, krzesła i inne przeszkody.
Jeśli po wykonaniu tych czynności automatyczne ładowanie nadal nie działa prawidłowo, należy skontaktować się z punktem naprawy.
• Wyłączyć, a następnie włączyć główny włącznik zasilania.
• Odłączyć kabel i ponownie podłączyć go do stacji ładującej.
• Upewnić się, że złącza ładowania i okienka czujników nie są zablokowane, a następnie wytrzeć korpus urządzenia i stację ładującą suchą szmatką. Przed przystąpieniem do czyszczenia należy wyłączyć robota oraz główny wyłącznik zasilania.
• Sprawdzić, czy w pobliżu stacji ładującej nie znajdują się obiekty odbijające światło, krzesła i inne przeszkody.
Jeśli po wykonaniu tych czynności automatyczne ładowanie nadal nie działa prawidłowo, należy skontaktować się z punktem naprawy.
To normalne. Można bez obaw pozostawić odkurzacz podłączony do stacji dokującej.
Uwaga: należy używać tylko ładowarek przeznaczonych do urządzenia.
Uwaga: należy używać tylko ładowarek przeznaczonych do urządzenia.
Sprawdzić następujące elementy:
• Sprawdzić, czy przełącznik znajdujący się na spodniej części robota znajduje się w położeniu „ON”.
• Sprawdzić, czy wyświetlacz jest włączony. Jeśli nie, należy naładować robota w stacji dokującej.
• Sprawdzić, czy przełącznik znajdujący się na spodniej części robota znajduje się w położeniu „ON”.
• Sprawdzić, czy wyświetlacz jest włączony. Jeśli nie, należy naładować robota w stacji dokującej.
Sprawdzić następujące elementy:
• Upewnić się, że kółka nie są zablokowane.
• Upewnić się, że robot nie jest zablokowany ze względu na różnice w poziomie podłogi.
• Upewnić się, że nie został wyświetlony komunikat o błędzie. (zob. część dotyczącą rozwiązywania problemów i kody błędów w instrukcji obsługi)
• Upewnić się, że kółka nie są zablokowane.
• Upewnić się, że robot nie jest zablokowany ze względu na różnice w poziomie podłogi.
• Upewnić się, że nie został wyświetlony komunikat o błędzie. (zob. część dotyczącą rozwiązywania problemów i kody błędów w instrukcji obsługi)
Można wykonać następujące czynności:
• Upewnić się, że w odległości 10 cm od schodów/dziur nie znajdują się żadne obiekty.
• Wyczyścić szybki czujników suchą szmatką.
Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nadal będzie występował, należy skontaktować się z autoryzowanym punktem naprawy.
• Upewnić się, że w odległości 10 cm od schodów/dziur nie znajdują się żadne obiekty.
• Wyczyścić szybki czujników suchą szmatką.
Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nadal będzie występował, należy skontaktować się z autoryzowanym punktem naprawy.
Upewnić się, że szczotka nie jest zablokowana. Oczyścić szczotkę z włosów/sierści i nitek.
Jeśli szczotka jest uszkodzona, należy ją wymienić.
Jeśli szczotka jest uszkodzona, należy ją wymienić.
Lampka miga i sygnał dźwiękowy wskazuje błąd.
Szczegółowy opis błędu i rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Szczegółowy opis błędu i rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Można wykonać następujące czynności:
• Sprawdzić, czy kanał wlotowy jest drożny.
• Sprawdzić, czy pojemnik na kurz jest prawidłowo zamocowany.
• Opróżnić pojemnik na kurz, jeśli jest zapełniony.
• Wyjąć szczotkę centralną i wyczyścić.
• Sprawdzić, czy filtr nie jest nasycony.
Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nadal będzie występował, należy skontaktować się z autoryzowanym punktem naprawy.
• Sprawdzić, czy kanał wlotowy jest drożny.
• Sprawdzić, czy pojemnik na kurz jest prawidłowo zamocowany.
• Opróżnić pojemnik na kurz, jeśli jest zapełniony.
• Wyjąć szczotkę centralną i wyczyścić.
• Sprawdzić, czy filtr nie jest nasycony.
Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nadal będzie występował, należy skontaktować się z autoryzowanym punktem naprawy.
Gdy robot wykryje zagrożenie, funkcja zabezpieczająca wyłącza szczotkę power-brush.
Może to wynikać z dwóch przyczyn:
Szczotka jest zablokowana: robot próbuje ją odblokować i dlatego zatrzymuje odkurzanie oraz szczotkę power-brush.
Robot spróbuje odblokować szczotkę: jeśli to się nie uda, robot wyłączy się i trzeba będzie ręcznie wyczyścić szczotkę.
Jeśli szczotka power-brush zablokuje się podczas sprzątania grubego dywanu z powodu długich/grubych włókien lub robot odkurzał dywan przez długi czas, szczotka power-brush przestanie się obracać, a odkurzanie będzie kontynuowane bez niej.
Może to wynikać z dwóch przyczyn:
Szczotka jest zablokowana: robot próbuje ją odblokować i dlatego zatrzymuje odkurzanie oraz szczotkę power-brush.
Robot spróbuje odblokować szczotkę: jeśli to się nie uda, robot wyłączy się i trzeba będzie ręcznie wyczyścić szczotkę.
Jeśli szczotka power-brush zablokuje się podczas sprzątania grubego dywanu z powodu długich/grubych włókien lub robot odkurzał dywan przez długi czas, szczotka power-brush przestanie się obracać, a odkurzanie będzie kontynuowane bez niej.
Mogą wystąpić różne problemy z robotem oznaczone kodami błędów.
Szczegółowy opis kodów błędów i rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Szczegółowy opis kodów błędów i rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Być może filtr został nieprawidłowo włożony. Należy poprawnie włożyć filtr do uchwytu.
Po wykonaniu instrukcji dotyczących włączania urządzenia sprawdzić działanie gniazdka elektrycznego poprzez podłączenie do niego innego urządzenia. Jeżeli urządzenie jest niesprawne, nie należy podejmować prób jego otwarcia ani naprawy. Należy oddać je do autoryzowanego serwisu.
Nie, to urządzenie jest przeznaczone wyłącznie do użytku w pomieszczeniach.
Tak, robot jest wyposażony w czujniki, dzięki którym nie wymaga światła do prawidłowego działania.
Robot odkurzający charakteryzuje się wysoką wydajnością sprzątania twardych powierzchni, takich jak terakota, parkiety, laminaty, winyl oraz dywany o grubości maksymalnie 1,5 cm.
Tak, zaleca się używanie robota do zachowania czystości, ale w przypadku niektórych powierzchni robot jest znacznie mniej wydajny od tradycyjnych odkurzaczy.
Tak, przy użyciu aplikacji mobilnej można ustawić pojedyncze sprzątanie lub aktywować funkcję codziennego odkurzania.
W robocie można ustawić tylko jeden program dziennie, by zapewnić optymalne czyszczenie wszystkich dostępnych pomieszczeń.
Tak. Po całkowitym naładowaniu akumulatora robot przełączy się w tryb uśpienia.
Tak, gdy akumulator rozładuje się podczas sprzątania, robot automatycznie wróci do stacji ładującej.
Po naładowaniu akumulatora robot wznowi cykl sprzątania.
Po naładowaniu akumulatora robot wznowi cykl sprzątania.
Ponieważ nie rozpoczął odkurzania od stacji dokującej: w trybie Spot robot wraca do punktu początkowego sprzątania.
Urządzenie to zbudowane jest z licznych materiałów nadających się do powtórnego wykorzystania lub recyklingu. Urządzenie należy zostawić w lokalnym punkcie zbiórki odpadów.
Jeśli uważasz, że brakuje jakiejś części, prosimy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta. Razem znajdziemy odpowiednie rozwiązanie problemu.
Należy przejść do zakładki „Akcesoria” na stronie internetowej, gdzie można łatwo znaleźć wszystko, co potrzebne do danego produktu.
Dodatkowe informacje dostępne są w niniejszej witrynie w sekcji poświęconej umowie gwarancyjnej.
Voir les produits