Instrukcje obsługi i najczęściej zadawane pytania MOP PAROWY RY6555WH

Nr referencyjny : RY6555WH

Dokumentacja

FAQ

Nie, do zbiornika na kurz nie wolno wlewać detergentów.
Nie, do zbiornika na kurz nie wolno wlewać perfum ani olejków zapachowych.
Urządzenie pozwala wybrać jeden z dwóch poziomów pary:
- Pozycja „Eco”: do podłóg, takich jak parkiety lakierowane/laminowane, dywanów/wykładzin*, kamienia/marmuru.
- Pozycja „Max”: do podłóg z terakoty/winylu.
* Dotyczy tylko modeli z końcówką do dywanów.

Uwaga: Zalecenia te powinny być przestrzegane w celu uniknięcia uszkodzenia podłogi.
• Należy zapoznać się z instrukcją obsługi producenta podłogi, aby dowiedzieć się więcej o sprzątaniu i środkach ostrożności. Zaleca się wypróbowanie urządzenia na małej powierzchni testowej przed przystąpienia do sprzątania podłogi.
• W przypadku miękkich pokryć podłogi (dywany, wykładziny) należy pozostawić spryskany obszar do całkowitego wyschnięcia, by uniknąć odbarwień.
Zdjąć pokrywkę pojemnika na kurz, wyjąć filtr piankowy, wyrzucić i założyć nowy filtr.
Aby wyczyścić głowicę, najpierw należy odłączyć uchwyt na ściereczkę, a następnie głowicę od korpusu urządzenia. Głowicę należy umyć pod bieżącą wodą. Można w razie potrzeby użyć gąbki. Następnie należy ją pozostawić do całkowitego wyschnięcia na 24 godziny, zanim zostanie ponownie przymocowana.
Filtr odkamieniający (znajdujący się za zbiornikiem na wodę) należy wymieniać co 3 miesiące. Wymiana filtra co 3 miesiące jest konieczna do zachowania trwałości urządzenia.
Szmatki można prać ręcznie lub w pralce w temperaturze 40°C.
Uwaga: Aby zapobiec poparzeniu, należy pozostawić szmatkę i jej uchwyt do wystygnięcia po użyciu urządzenia.
• Rura lub przewód są częściowo zablokowane: należy je udrożnić.
• Pojemnik na kurz jest zapełniony: opróżnić i wyczyścić pojemnik.
• Pojemnik na kurz nie został prawidłowo zamocowany: należy go zamontować ponownie w wymaganej pozycji.
• Głowica ssąca jest zabrudzona: należy zdjąć szczotkę power-brush i wyczyścić ją.
• Piankowy filtr chroniący silnik jest zapełniony: wyczyścić.
• Urządzenie nie jest podłączone do zasilania: sprawdzić, czy przewód zasilający jest prawidłowo podłączony i czy przycisk on/off jest wciśnięty.
• Zbiornik wody jest pusty: napełnić go.
• Wkład przeciw osadzaniu się kamienia jest nieprawidłowo zainstalowany: zamontować prawidłowo.
• Dysza absorpcyjna nie jest zanurzona: potrząsnąć zbiornikiem na wodę w celu zamoczenia dyszy.
• Pojemnik na kurz jest zapełniony: opróżnić go.
• Brakuje filtra lub filtr jest nieprawidłowo zainstalowany: wyczyścić filtr i zainstalować go poprawnie.
Ustawiono pozycję „Max”. Zmniejszyć moc pary.
Szmatka jest nasycona. Należy ją wyczyścić.
Przenośna myjka parowa nie jest prawidłowo podłączona. Należy sprawdzić stan łączy i zamocowanie przenośnej myjki.
Szmatka jest zbyt wilgotna.
Wyczyścić, użyć trybu „Eco” lub założyć nową szmatkę.
W zbiorniku urządzenia znajduje się środek odkamieniający lub inny dodatek do wody.
Nigdy nie dodawać żadnych produktów do zbiornika wody. Skontaktować się z upoważnionym punktem serwisowym.
Akcesoria są zapchane lub nie wybrano trybu czyszczenia.
Wymienić akcesoria i wybrać pozycję „Eco”/„Max”, a następnie nacisnąć przycisk pary.
Kamień osadza się na elemencie grzewczym. Sprawdzić, czy urządzenie działa bez elastycznego przewodu i akcesoriów.
Jeśli tak, wymienić elastyczny przewód lub akcesoria. W przeciwnym razie skontaktować się z obsługą klienta lub udać się do upoważnionego punktu serwisowego.
Po wykonaniu instrukcji dotyczących włączania urządzenia sprawdzić działanie gniazdka elektrycznego poprzez podłączenie do niego innego urządzenia. Jeżeli urządzenie jest niesprawne, nie należy podejmować prób jego otwarcia ani naprawy. Należy oddać je do autoryzowanego serwisu.
Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. W celu uniknięcia niebezpieczeństw naprawę należy powierzyć autoryzowanemu serwisowi.
Urządzenie to zbudowane jest z licznych materiałów nadających się do powtórnego wykorzystania lub recyklingu. Urządzenie należy zostawić w lokalnym punkcie zbiórki odpadów.
Jeśli uważasz, że brakuje jakiejś części, prosimy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta. Razem znajdziemy odpowiednie rozwiązanie problemu.
Należy przejść do zakładki „Akcesoria” na stronie internetowej, gdzie można łatwo znaleźć wszystko, co potrzebne do danego produktu.
Dodatkowe informacje dostępne są w niniejszej witrynie w sekcji poświęconej umowie gwarancyjnej.