1. Kontkat Rowenta - obsługa klienta

Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta jeżeli masz pytania związane z naszymi produktami i usługami. Aby jednak szybko znaleźć odpowiedź, sugerujemy, aby najpierw sprawdzić następujące sekcje:

2. Twoje urządzenie przestało działać?

Twoje urządzenie jest objęte gwarancją
Zleć bezpłatną naprawę jednemu z naszych autoryzowanych serwisów.

Jeśli Twoje urządzenie nie jest już objęte gwarancją, masz do wyboru 3 rozwiązania:

  • Wybierz pakiet napraw: części i naprawa w cenie, kosztorys nie jest wymagany, naprawa w naszej autoryzowanej sieci serwisów.
  • Lub udaj się bezpośrednio do jednego z naszych autoryzowanych serwisów, który dokona diagnozy i wyceny naprawy Twojego urządzenia.
  • Jeśli wolisz samodzielnie naprawiać swój produkt, kup części i akcesoria w naszym sklepie z akcesoriami online i skorzystaj z naszej pomocy online.

 

3. Czy chcesz wiedzieć więcej o naszych usługach? Sprawdź poniższe sekcje:

4. Możesz się z nami skontaktować za pomocą prostego formularza.

By wysłać zgłoszenie wybierz temat, wypełnij formularz i go wyślij. Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko, jak to możliwe.

formularz zgłoszeniowy

5. Czy chcesz skontaktować się z nami telefonicznie?

Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Gdański Business Center
Budynek D
ul. Inflancka 4C
00-189 Warszawa – Polska


Infolinia
+48 22 307 87 27

Godziny pracy infolinii: 8.00 - 17.00
od poniedziałku do piątku

Nasz dział obsługi klienta jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania dotyczące produktów i usług marki Rowenta. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w podanych wyżej godzinach pracy call center. Poza tymi godzinami możesz skorzystać z naszego formularza kontaktowego, odpowiemy jak najszybciej. Tylko informacje o marce Rowenta i dane kontaktowe podane w witrynie Rowenta są oficjalne.